Kampioen Zuid-West Nederland

Zondag, 19 juni 2016

Jeugdvisser “De Bleeken” Zuid-West-Nederlands. kampioen Zaterdag 04 juni 2016 zijn op de Grachten te Woudrichem de selectiewedstrijden vissen voor de jeugd plaatsgevonden. Visclub de Bleeken uit Heesch-Vinkel was vertegenwoordigd met 5 jeugdvissers. Er deden totaal 30 vissers mee die onderverdeeld werden in 3 leeftijdscategorieën. In de categorie tot 15 jaar deden 12 vissers mee en is Robin van de Laar uit Heesch kampioen geworden van Zuidwest- Nederland met 382gr en Tijmen Dappers ook uit Heesch werd hier derde met 252gr. In de categorie 15 tot 20 jaar deden 13 jeugdvissers mee waarvan 3 van de Bleeken. Hier werd Rick Hartogs 6e Max v Grinsven 10e en Brian vd Helm 13e. Robin en Tijmen hebben zich daarmee geplaatst voor deelname aan het Nederlands kampioenschap die zal worden gevist op zaterdag 10 september in Urk op de Urkervaart. Visclub De Bleeken feliciteert ze beide met het behaalde resultaat en wenst ze tevens succes op 10 september.

Jeugdvisser “De Bleeken” Zuid-West-Nederlands. kampioen

Visclub de Bleeken uit Heesch-Vinkel was vertegenwoordigd met 5 jeugdvissers.
Hier werd Rick Hartogs 6e Max v Grinsven 10e en Brian vd Helm 13e.