Hallo belangstellende,

De oprichting van de visclub “De Bleeken” te Vinkel, is gebeurd op het initiatief van de dhr. H v. Wanrooy, B v.d. Ven en B v. Gogh, en is in de maand januari 1981 opgericht met als doel het kunnen vissen op de wateren in de nabij gelegen gebieden van het dorp Vinkel en omgeving, om dit te kunnen verwezenlijken moest men water gaan huren bij waterschap De AA, welke als eis stelde dat men moest zijn ingeschreven bij de K.v.K. handel, waar men dan ook aan heeft voldaan .
De vereniging visclub De Bleeken is dan ook vanaf 1 maart, 1981 bij de K. v K. handel ingeschreven onder het huidige nummer 40217268 . En word vanaf die datum dan ook als opgericht beschouwd .
Bij de Beheerscommissie De”AA”, Leygraaf en grote Wetering is men vanaf 1januari 1985 lid,
Bij Federatie Oost Brabant is vereniging vanaf 1 januari 1985, onder inschrijfnummer 17080 als lid ingeschreven.
Bij Federatie De Maas is de vereniging vanaf 26 april 1998, onder inschrijfnummer 204 lid geworden.

De ere leden van visclub “De Bleeken” zijn H v Wanrooy en T v/d Ven, zij krijgen dan ook een vergunning van de club aangeboden voor het leven,
Alle andere bijzondere leden zijn B v Gogh en B v/d Ven, zij zijn gehuldigd als lid van verdienste.

Het huidige bestuurleden van HSV De Bleeken zijn:
Voorzitter; Frans v Berkel Nieuwe Erven 15, Heesch, vanaf 30-11-2009.
Secretaris; Roel Balvers, Cristinastr 7, Heesch, vanaf 17-11-2003
Penningmeester; Jan Oliemeulen, Burg. V. Hulstlaan 33, Heesch, vanaf 21-11-98.
Bestuursleden; Frans Wijnen, vanaf 19-11-2001
Perry Verstappen vanaf 30-11-2009 .

De wedstrijd commissie bestaat uit:
Voorzitter: Jo Langens.
Secretaris: Jan Oliemeulen, regelt de senioren belangen.
Secretaris: Jan Oliemeulen, regeld de junioren belangen.
Bestuursleden: Theo Wijnen.
Henry vder Heijden