Theo Wijnen Brabants Kampioen

Zondag, 19 juni 2016

Brabantskampioen Vissen Zaterdag is in Tilburg op het Wilhelminakanaal het Brabants kampioenschap vissen gehouden. Er deden 35 vissers mee in 2 leeftijdscategorieën 28 in 55+ , en 7 t/m 54jaar. Visclub de Bleeken uit Heesch was goed vertegenwoordigt met 5 vissers van 55+. Theo Wijnen uit Nistelrode is hier kampioen van Brabant geworden met een vangst van 3000gr, hiermee is Theo ook meteen geplaatst voor het Nederlands Kampioenschap die zal gehouden worden op zaterdag 27 augustus op het Noord-Hollands-Kanaal te Purmerend. Visclub De Bleeken feliciteert Theo met het behaalde resultaat en wenst hem tevens succes op 27 augustus.

Brabantskampioen Vissen <br>Zaterdag is in Tilburg op het Wilhelminakanaal het Brabants kampioenschap vissen gehouden. Er deden 35 vissers mee in 2 leeftijdscategorieën 28 in 55+ , en 7 t/m 54jaar. Visclub de Bleeken uit Heesch was goed vertegenwoordigt met 5 vissers van 55+. Theo Wijnen uit Nistelrode is hier kampioen van Brabant geworden met een vangst van 3000gr, hiermee is Theo ook meteen geplaatst voor het Nederlands Kampioenschap die zal gehouden worden op zaterdag 27 augustus op het Noord-Hollands-Kanaal te Purmerend.<br>Visclub De Bleeken feliciteert Theo met het behaalde resultaat en wenst hem tevens succes op 27 augustus.<br>