Visclub de Bleeken Clubkampioen van federatie Zuid-West Nederland

Zondag, 2 september 2012

KAMPIOENEN !!!!!!!

Visclub De Bleeken is op 02-09-2012 Kampioen geworden voor clubs van federatie Zuid-West Nederland.

Deze dag vertrokken we met 14 vissers en de nodige supporters richting Vlaardingen om daar de finale te vissen van dit kampioenschap. We hebben daar een tweetal wedstrijden in de voorronden voor moeten vissen en die op overtuigende wijze gewonnen. De finale ging tussen 3 clubs: Beek en Donk: Zevenaar en Heesch-Vinkel. De beste 8 vissers van iedere club telden mee voor dit kampioenschap .Onze nestor (Jo Langens ) was weer degene die liet zien dat hij best wel goed kan vissen en won de wedstrijd. Goed voor 24 punten. Nummer 3 was Beek en Donk met 66 punten; nummer 2 werd Zevenaar dus met 132 punten en Vinkel scoorde 140 punten. Hiermee wonnen de vissers een mooi geldbedrag voor de clubkas, we kregen allemaal een bekertje als aandenken, een petje en lokvoer van J. vd Eijnde. Maar de club kreeg ook nog een tweetal bekers mee naar huis die maar net in een grote bus pasten. De grootste is een wisselbeker geschonken door Jan van Schendel, die mag volgend jaar gelukkig weer terug en de andere zoeken we nog een plekje voor. Ook hebben we nog een clinic gewonnen die gegeven zal worden door Jan van Schendel zelf, de bondscoach van de Nederlandse sportvissers. Komt later nog wanneer.

Allemaal van harte gefeliciteerd met deze mooie clubprijs.

Henry.